fbpx
Share

Startup Factory и JUMP Project организират практически тренинг на тема „Как да продадем идеята си преди да сме я реализирали“. Целта на семинара е да представи маркетинговия инструментариум, който е на разположение на стартиращите предприемачи за валидиране на идеите им и позициониране на пазара на техните продукти. Лектор на събитието е Диана Георгиева – професионалист в областите маркетинг и продажби.

Дата: 7 май 2015 г. (четвъртък)

Начален час: 17:30

Място: Startup Factory

Участието е възможно с вземане на безплатна покана от страницата на събитието в Eventbrite:
https://www.eventbrite.com/e/16746931523

–-

ПРОГРАМА

17:30 – 17:45 – Регистрация

17:45 – 18:30 – Десет фундаментални правила:

1. „Само действието създава действие” – какво е това „маркетинг” и защо е нужен.
2. „Познавайте своя бизнес” – за да разберете как да предложите стойност.
3. „Познавайте пазара си” – 4 „С” (company, customers, competitors, circumstances) , които определят успеха Ви.
4. „Познавайте врага си” – какво ви отличава и в какво може да сте по-добри.
5. „Знанието е сила” – проучване за по-добро позициониране на пазара.
6. „Изберете правилните клиенти” – идентифицирайте ги и разберете какво искат.
7. „Изберете своята дестинация” – измерете своите опции и си създайте собствен дневен ред.
8. „Планирайте успеха” – забравете за плановете, но не забравяйте планирането.
9. „Вдигнете своето знаме” – помогнете на клиентите си да Ви забележат и разберат за Вас
10. „Викайте от покрива” – съществената роля на маркетинг комуникациите

18:30 – 19:00 – Трамплин към успеха:

1. Създайте брилянтен бранд.
2. Измервайте изпълнението – какво работи, какво не и какво следва оттук нататък.
3. Мислете стратегически.
4. Продажби.

19:00 – 19:15 – Почивка

19:15 – 20:00 – Дискусия, разглеждане на примери и казуси, симулация с прилагане на маркетинговия инструментариум за конкретен продукт.

–-

За лектора

Диана Георгиева е с над 18 години опит в областта на маркетинга и продажбите в различни сектори (производство, услуги, образование). От година и половина консултира малки и средни компании при стартиране на собствен бизнес, занимава се с разработката и координацията на европейски проекти, ментор. Диана е бакалавър маркетинг и магистър по специалности „Международни икономически отношения” и „Корпоративна социална отговорност”, специализации в страната и чужбина.