fbpx
Share
В периода 9 – 22 декември се проведе нашият 20-часов интензивен онлайн курс на тема „Маркетинг за НПО“ с лектор успешния предприемач Ленард Аданов.

 

В обучението се включиха 15 участници от цялата страна, като 7 от тях са представители на НПО или граждански активни личности от Русе.

 

С Лео те работиха по маркетинговата стратегия за своите организации, която впоследствие ще използват за популяризиране на каузите си и за привличане на финансиране.

 

Ето част от обратната връзка, които получихме след завършването на нашия курс „Маркетинг за НПО“ с Ленард Аданов:

 

✔️„Изключително полезно обучение, чиято стойност многократно надвиши неговата цена. Обучението премина при много дружелюбна атмосфера и много приятни емоции. Информацията беше поднесена професионално.“ – д-р Галя Манчева, фондация „За по-здрави деца“

 

✔️„Обучението ми беше много полезно, даде ми посока, в която да мислим и развиваме организацията ни. Съдържанието на лекциите беше практически ориентирано, което е от изключителна важност.“ – Калина Ганева, Институт за предприемачество, устойчиво развитие и иновации (ИПУРИ)

 

✔️„Всичко беше повече от отлично, научих много, беше ми интересно да слушам и другите участници в курса, от тях също научих много! Позитивизмът на Лео ме зареди! Просто чудесна организация!“ – Кристиян Цонев, активен участник в различни благотворителни събития в Русе

 

За „завършек“ на нашето обучение, решихме да споделим с вас три неща, които бяха повдигнати в хода на нашия курс. Те важат както в контекста на самия курс, така и извън него. Чуйте ги от самия Ленард Аданов в звуковия файл:

 

Интервюто подготви: Михаела Георгиева

Михаела Георгиева е стажант в Startup Factory от септември 2021г. 

Тя е граждански активна личност, която се вълнува от темата за съвременното образование. Иска да бъде част от промяната и смята, че мястото на младия творец определено не е сред „масата“, но е сред хората. Повече за нея научете в интервюто.

Вижте последните интервюта, които Михаела специално подготви за аудиторията на Startup Factory:

Татяна Иванова – момичето, което мечтае да стане космонавт [аудио]

Кристиян Юлзари и работата му като журналист в sCOOl Media [аудио]

Константин Сапатупов и неговата кауза „Ученици за промяна“ [аудио]

и още..

МАРКЕТИНГ ЗА НПО

ПАРТНЬОРИ:

Америка за България - партньори на StartupFactory

Фондация „Америка за България“ е независима, неправителствена и неполитическа американска благотворителна фондация, която работи в партньорство с български организации за укрепване на частния сектор и демократичните институции в страната.

Фондацията е плод на успеха на Българо- американския инвестиционен фонд (БАИФ), създаден през 1991 г. от Конгреса на САЩ с подкрепата на Американската агенция за международно развитие. За повече информация: us4bg.org.

Български център за нестопанско право

Български център за нестопанско право (БЦНП) оказва подкрепа при изработването и прилагането на закони и политики с цел развитие на гражданското общество, гражданското участие и доброто управление в България. От 2001 г. до днес центърът работи усилено за създаването на устойчива правна среда за съществуването на нестопанския сектор.

БЦНП е основател на първата Къща на гражданските организации – споделено пространство за работа и сътрудничество между активни хора, стартиращи и развиващи се граждански организации. Къщата се намира в центъра на София на ул. „Христо Белчев“ 3, ет. 1.  

МАРКЕТИНГ ЗА НПО

Организатори:

Startup Factory logo

Startup Factory е неправителствена организация, регистрирана в Русе, която работи вече шеста година за подобряване на предприемаческата среда в региона и страната. Екипът организира обучения и тематични събития за развитие на дигитални умения на възрастни и ученици и помага при стратирането на техните онлайн проекти. От лятото на 2021 г. сдружението отвори вратите на КЪЩАТА НА ГРАЖДАНСКИТЕ ОРГАНИЗАЦИИ в Русе – местен хъб за генериране на гражданска енергия и позитивна промяна в крайдунавския град.