fbpx

Конкурсът за 3D текстуриране Meet MAT се провежда за втори път. Преди три години е първото издание, в което се включват 1200 артисти от цял свят и интересът превишава в пъти очакванията на организаторите Adobe Substance.

Тази година участват още повече творци, като половината от тях са студенти.

Първо място в категория студенти е присъдено на младия дизайнер Николай Маринов.

Той печели надпреварата сред повече от 600 състезатели от цял свят с проекта си KukerMat.

Повече за конкурса и останалите наградени може да прочетете в официалната страница.

Николай Маринов е един от първите ползватели на споделеното работно пространство на Startup Factory, участник в хакатоните, организирани от сдружението, както и лектор в няколко курса по 3D моделиране.

През лятото на 2020 е планиран следващия му Курс за ученици 3D моделиране в игри .

Николай Маринов работи като Junior 3D Environment Artist  и междувременно изучава „Компютърни системи и технологии“ към Русенски университет „Ангел Кънчев“. Занимава се CGI от 5 години, като последните две професионално към различни софтуерни компании.

Заедно със своя екип са разработили различни приложения за Virtual Reality, Real estate  и игри.

Николай и неговият екип печелят регионалното състезание „NASA Space Apps Challenge“ две поредни години, 2018 и 2019, с което си осигуряват и участие на световните финали. Състезанието през 2019 г. те печелят с отбора inFrames.

Интервю в едно от най-големите американски списания за CGI и Game Development – 80 Level“.

Линк към портфолито на Николай в Artstation.