fbpx

Приключи обучението Дигитален маркетинг за стартиращи, малки и средни фирми. С него стартира Програмата за развитие на дигитални умения на Сдружение Startup Factory за 2020-2021г.

Лектор бе дългогодишната преподавателка в НБУ и СофтУни Digital, както и в други частни учебни заведения – Жюстин Томс. Тя е и един от пионерите в дигиталния маркетинг в България с над 23 годишен опит в областта.

В обучението се включиха 20 души от общността на Startup Factory на възраст над 20 години, които развиват собствен бизнес или все още планират такъв.

По време на онлайн лекциите Жюстин Томс даде основни практически насоки при планиране на фирмен сайт, представяне в социалните медии, разработване на каналите за комуникация с клиенти и комбинирането им в работещ дигитален микс. Бяха обсъдени актуалните изисквания и тенденции по отношение визията на уеб приложенията, така че да са привлекателни за потребителите.

Освен представянето на утвърдени практики и работещи методологии, най-ценното на обучението беше демонстрирането на успешни примери от познати на всички компании в дигиталния свят. Участниците ще продължат да следят представянето им в интернет и да черпят идеи и вдъхновение за собствените си проекти.

Курсът по дигитален маркетинг, макар и само едномесечен, даде едно добро начало, след което всеки от участниците може да продължи да следи тенденциите и да се задълбочи във всяка една от темите самостоятелно или с друго подходящо обучение за развитие на дигитални умения.

Благодаря за възможността да участвам в обучението. Беше много интересно и полезно. С удоволствие бих се включила в други подобни курсове. Диана

Много интересно, удоволствие е да ви слушам! Благодаря. Станислава

Преди всичко искам да благодаря за предоставената възможност! Ще се радвам ако имам възможност да се включа в други обучения. Благодаря отново! Гергана

Програмата за развитие на дигиталните умения продължава. Тя се осъществява с финансовата подкрепа на Фондация Америка за България.

Сподели с приятели