fbpx

Курс Основи на ефективната дигитална реклама (запис)

Достигни до точните хора в интернет, за да станат те твои клиенти.

Какво включва курсът Основи на ефективната дигитална реклама?

Дигиталната реклама не е само публикуване на реклами в Google Ads, Pinterest, Instagram или Facebook. Ефективната дигитална реклама използва онлайн инструменти за управление, анализ и подобряване на кампаниите.

Запознаване с Facebook Ads

Kой и как използва Instagram

Рекламиране в Pinterest

Запознаване с Google Ads

ЗА КОГО Е ПОДХОДЯЩ КУРСЪТ

  • Кypcът e пoдxoдящ зa xopa, ĸoитo имaт caмo ocнoвни знания в областта на дигиталната peĸлaмa.
  • За всеки, който иска да продава или увеличи продажбите си онлайн.
  • Собственици на малък и среден бизнес, които искат средствата им за онлайн реклама да бъдат изразходвани ефективно и да носят резултат.
  • Зa студенти или ученици, желаещи дa намерят работа в компании за дигитален маркетинг и реклама или да се занимават като фрилансъри в тази област.
Курс Основи на ефективната дигитална реклама (запис)

ОТЗИВИ ОТ УЧАСТНИЦИ В КУРСА

Информацията беше добре структурирана, носи базовия минимум по темата, а и лекторът дава адекватна обратна връзка и съвети.
Irina Dimitrova
Курсът ми хареса, защото имаше и практика. За хора с бизнес е доста полезен.
Olga Yoyo
Страхотен лектор!!! Много съм доволен!
Georgi Balabanov

Програма на обучението по Дигитална реклама

Обучението „Основи на ефективната дигитална реклама“, ще ти помогне да овладееш основните принципи в дигиталната реклама, да постигнеш по-добри резултати и да спестиш излишни разходи.

U

Лекция 1: SEM vs SEO

Какво е SEM (Search Engine Marketing) – платена реклама онлайн
Какво е SEM (Search Engine Marketing), по какво се различава от SEO и как се допълват.

Marketing/Sales Funnel – Маркетингова „фуния“
Какво означава това? Структура на маркетинговите „фунии“ и как да се възползваме от тях при изграждането на рекламна стратегия?

Целеви страници
Защо са ни необходими? Структура на успешната целева страница. Видове целеви страници в зависимост от функцията. Разглеждане на примерни страници.

Роля на целевите страници при анализиране на ефективността на рекламната кампания и бюджета.

Практическо упражнение – дизайн на целева страница

Лекция 2: Google ads

Pay-per-click – основни понятия, ползи и структура. Подготовка на кампанията – дефиниране на целите, дефиниране на целева група, създаване на цялостен план. Запознаване с Google Ads – Създаване на акаунт, запознаване с интерфейса и основните елементи.

Проучване – подбор на ключови думи, видове ключови думи и как да ги използваме правилно.

Създаване на рекламна кампания – тип на рекламната кампания, дефиниране на целевата аудиторията. Бюджет. Добавяне на функционалност чрез Ad Extensions.

Анализ, мониторинг и оптимизиране на рекламната кампания – промяна на бюджета и ключовите думи.

Практическо упражнение – създаване на кампания в Google Ads. Подбор на тип и цел на кампанията, целева аудитория, ключови думи и създаване на рекламно каре.

Лекция 3: Facebook ads

Защо да рекламираме във Facebook?

Запознаване с Facebook Ads – терминология, създаване на Facebook Ads акаунт, структура, рекламни кампании с различно предназначение и целева група.

Създаване на рекламна кампания – определяна на целевата група, определяна на бюджет, структура и дизайн на рекламата.

Анализ на резултатите от кампанията – създаване на доклади, развиване и проследяване на ключови аспекти, от които зависи успеха.

Оптимизиране на рекламната кампания – съвети за създаване на успешна реклама, как да подберем подходящи визуални материали, запознаване с ограниченията за реклама във Facebook.

Практическо упражнение – създаване на Facebook реклама. Дефиниране на тип и целева група. Създаване на рекламното каре, избор на фотография, текст на рекламата.

Лекция 4: Instagram vs Pinterest

Основни характеристики на рекламата в Instagram и Pinterest.

Правилно форматиране на материалите зa съответната платформа.

Как да създадем привличащо вниманието съдържание.

Предимства и недостатъци на тези платформи.

Kой и как използва Instagram Pinterest

– статистически профил на потребителите

Какво ДА рекламираме в Pinterest и какво НЕ.

Какво ДА рекламираме в Instagram и какво НЕ.

Създаване на рекламни кампании в Pinterest и Instagram.

Практическо упражнение – създаване на реклама в Instagram или Pinterest по избор. Тип и цел на рекламата. Съобразяване на изображенията според изискванията на съответната платформа.

Курс "Основи на ефективната дигитална реклама"

ЗА ЛЕКТОРА

Красимир Калинов – маркетинг специалист и графичен дизайнер с над 10 години опит в сферата на рекламната индустрия. Работил е за компании като FedEx Office, New Pinnacle Health Group, NAI Vegas Commercial Real Estate и др. Красимир е прекарал 13 години в САЩ, където специализира в сферата на дигиталната реклама и маркетинг. Опитът придобит от работата в екип с едни от най-добрите специалисти в тази област, са незаменими в изграждането му като професионалист. 

Опознай основите на Дигиталния Маркетинг

Учи от комфорта на дома си в удобно за теб време

+359 888 79 66 73

info@startupfactory.bg