Курс Основи на ефективната дигитална реклама (запис)
Достигни до точните хора в интернет, за да станат те твои клиенти.
Какво включва курсът Основи на ефективната дигитална реклама?
Дигиталната реклама не е само публикуване на реклами в Google Ads, Pinterest, Instagram или Facebook. Ефективната дигитална реклама използва онлайн инструменти за управление, анализ и подобряване на кампаниите.
Запознаване с Facebook Ads
Kой и как използва Instagram
Рекламиране в Pinterest
Запознаване с Google Ads
ЗА КОГО Е ПОДХОДЯЩ КУРСЪТ
- Кypcът e пoдxoдящ зa xopa, ĸoитo имaт caмo ocнoвни знания в областта на дигиталната peĸлaмa.
- За всеки, който иска да продава или увеличи продажбите си онлайн.
- Собственици на малък и среден бизнес, които искат средствата им за онлайн реклама да бъдат изразходвани ефективно и да носят резултат.
- Зa студенти или ученици, желаещи дa намерят работа в компании за дигитален маркетинг и реклама или да се занимават като фрилансъри в тази област.
- Представителни на НПО и граждански активни хора, които искат да използват инструментите на дигиталната реклама за популяризиране на каузите си и привличане на дарители и спонсори.
ОТЗИВИ ОТ УЧАСТНИЦИ В КУРСА
Цена за запис на обучението, провело се през април 2021г.
ОСНОВИ НА ЕФЕКТИВНАТА ДИГИТАЛНА РЕКЛАМА- 4 видеа, с времетраене общо 9 часа
- 9 файла, включващи презентациите и помощни материали
- + БОНУС електронна книжка
Лекция 1: SEM vs SEO
Какво е SEM (Search Engine Marketing) – платена реклама онлайн
Какво е SEM (Search Engine Marketing), по какво се различава от SEO и как се допълват.
Marketing/Sales Funnel – Маркетингова „фуния“
Какво означава това? Структура на маркетинговите „фунии“ и как да се възползваме от тях при изграждането на рекламна стратегия?
Целеви страници
Защо са ни необходими? Структура на успешната целева страница. Видове целеви страници в зависимост от функцията. Разглеждане на примерни страници.
Роля на целевите страници при анализиране на ефективността на рекламната кампания и бюджета.
Практическо упражнение – дизайн на целева страница
Лекция 2: Google ads
Pay-per-click – основни понятия, ползи и структура. Подготовка на кампанията – дефиниране на целите, дефиниране на целева група, създаване на цялостен план. Запознаване с Google Ads – Създаване на акаунт, запознаване с интерфейса и основните елементи.
Проучване – подбор на ключови думи, видове ключови думи и как да ги използваме правилно.
Създаване на рекламна кампания – тип на рекламната кампания, дефиниране на целевата аудиторията. Бюджет. Добавяне на функционалност чрез Ad Extensions.
Анализ, мониторинг и оптимизиране на рекламната кампания – промяна на бюджета и ключовите думи.
Практическо упражнение – създаване на кампания в Google Ads. Подбор на тип и цел на кампанията, целева аудитория, ключови думи и създаване на рекламно каре.
Лекция 3: Facebook ads
Защо да рекламираме във Facebook?
Запознаване с Facebook Ads – терминология, създаване на Facebook Ads акаунт, структура, рекламни кампании с различно предназначение и целева група.
Създаване на рекламна кампания – определяна на целевата група, определяна на бюджет, структура и дизайн на рекламата.
Анализ на резултатите от кампанията – създаване на доклади, развиване и проследяване на ключови аспекти, от които зависи успеха.
Оптимизиране на рекламната кампания – съвети за създаване на успешна реклама, как да подберем подходящи визуални материали, запознаване с ограниченията за реклама във Facebook.
Практическо упражнение – създаване на Facebook реклама. Дефиниране на тип и целева група. Създаване на рекламното каре, избор на фотография, текст на рекламата.
Лекция 4: Instagram vs Pinterest
Основни характеристики на рекламата в Instagram и Pinterest.
Правилно форматиране на материалите зa съответната платформа.
Как да създадем привличащо вниманието съдържание.
Предимства и недостатъци на тези платформи.
Kой и как използва Instagram Pinterest
– статистически профил на потребителите
Какво ДА рекламираме в Pinterest и какво НЕ.
Какво ДА рекламираме в Instagram и какво НЕ.
Създаване на рекламни кампании в Pinterest и Instagram.
Практическо упражнение – създаване на реклама в Instagram или Pinterest по избор. Тип и цел на рекламата. Съобразяване на изображенията според изискванията на съответната платформа.
ЗА ЛЕКТОРА
Красимир Калинов – маркетинг специалист и графичен дизайнер с над 10 години опит в сферата на рекламната индустрия. Работил е за компании като FedEx Office, New Pinnacle Health Group, NAI Vegas Commercial Real Estate и др.
Красимир е прекарал 13 години в САЩ, където специализира в сферата на дигиталната реклама и маркетинг. Опитът придобит от работата в екип с едни от най-добрите специалисти в тази област, са незаменими в изграждането му като професионалист.
Опознай основите на Дигиталния Маркетинг
Учи от комфорта на дома си в удобно за теб време