fbpx
Share

Чрез ефективна дигитална реклама можем да достигнем до точните хора в интернет и те да станат наши клиенти.

Дигиталната реклама не е само публикуване на реклами в Google Ads, Pinterest, Instagram или Facebook. Ефективната дигитална реклама използва онлайн инструменти за управление, анализ и подобряване на кампаниите.

Предстоящото ни обучение „Основи на ефективната дигитална реклама“, ще ви помогне да овладеете основните принципи в дигиталната реклама, да постигнете по-добри резултати и да спестите излишни разходи.

За кого е подходящ курсът по Дигитална реклама?

     

      • Кypcът e пoдxoдящ зa xopa, ĸoитo имaт caмo ocнoвни знания в областта на дигиталната peĸлaмa.

      • За всеки, който иска да продава или увеличи продажбите си онлайн.

      • Собственици на малък и среден бизнес, които искат средствата им за онлайн реклама да бъдат изразходвани ефективно и да носят резултат. 

      • Зa студенти или ученици, желаещи дa намерят работа в компании за дигитален маркетинг и реклама или да се занимават като фрилансъри в тази област.

    Лектор в курса

    Красимир Калинов – маркетинг специалист и графичен дизайнер с над 10 години опит в сферата на рекламната индустрия. Работил е за компании като FedEx Office, New Pinnacle Health Group, NAI Vegas Commercial Real Estate и др.

    Красимир е прекарал 13 години в САЩ, където специализира в сферата на дигиталната реклама и маркетинг. Опитът придобит от работата в екип с едни от най-добрите специалисти в тази област, са незаменими в изграждането му като професионалист.

    Портфолио графичен дизайн

    Програма на обучението по Дигитална реклама

    Лекция 1

       

        • Какво е SEM (Search Engine Marketing) – платена реклама онлайн

      Какво е  SEM (Search Engine Marketing), по какво се различава от SEO и как се допълват.

         

          • Marketing/Sales Funnel – Маркетингова „фуния“

        Какво означава това? Структура на маркетинговите „фунии“ и как да се възползваме от тях при изграждането на рекламна стратегия?

           

            • Целеви страници

          Защо са ни необходими? Структура на успешната целева страница. Видове целеви страници в зависимост от функцията. Разглеждане на примерни страници. Роля на целевите страници при анализиране на ефективността на рекламната кампания и бюджета.

          Практическо упражнение – дизайн на целева страница

          Лекция 2: Google ads

          Pay-per-click – основни понятия, ползи и структура.

          Подготовка на кампанията – дефиниране на целите, дефиниране на целева група, създаване на цялостен план.

          Запознаване с Google Ads – Създаване на акаунт, запознаване с интерфейса и основните елементи.

          Проучване – подбиране на подходящи ключови думи и инструменти, които ще ни помогнат за това.

          Видове ключови думи и как да ги използваме правилно (Тесен и широк спектър, фрази, негативни ключови думи).

          Създаване на рекламна кампания – определяна на типа на рекламната кампания и дефиниране на целевата аудиторията. Определяне на бюджет. Добавяне на функционалност чрез Ad Extensions.

          Анализ и мониторинг на резултатите от кампанията.

          Оптимизиране на рекламната кампания – промяна на бюджета и ключовите думи.

          Практическо упражнение – създаване на кампания в Google Ads. Подбор на тип и цел на кампанията, целева аудитория, ключови думи и създаване на рекламно каре.

          Лекция 3: Facebook ads

          Защо да рекламираме във Facebook?

          Запознаване с Facebook Ads – терминология, създаване на Facebook Ads акаунт, структура, рекламни кампании с различно предназначение и целева група.

          Създаване на рекламна кампания – определяна на целевата група, определяна на бюджет, структура и дизайн на рекламата.

          Анализ на резултатите от кампанията – създаване на доклади, развиване и проследяване на ключови аспекти, от които зависи успеха.

          Оптимизиране на рекламната кампания – съвети за създаване на успешна реклама, как да подберем подходящи визуални материали, запознаване с ограниченията за реклама във Facebook.  

          Практическо упражнение – създаване на Facebook реклама. Дефиниране на тип и целева група. Създаване на рекламното каре, избор на фотография, текст на рекламата.

          Лекция 4: Реклама в Instagram и Pinterest

          Основни характеристики на рекламата в Instagram и Pinterest.

          Правилно форматиране на материалите зa съответната платформа. Как да създадем привличащо вниманието съдържание.

          Предимства и недостатъци на тези платформи.

          Kой и как използва Instagram Pinterest – статистически профил на потребителите

          Какво ДА рекламираме в Pinterest и какво НЕ.

          Какво ДА рекламираме в Instagram и какво НЕ.

          Създаване на рекламна кампания в Pinterest.

          Създаване на рекламна кампания в Instagram.

          Практическо упражнение – създаване на реклама в Instagram или Pinterest по избор. Тип и цел на рекламата. Съобразяване на изображенията според изискванията на съответната платформа.

          Учи когато и където пожелаеш.

          4 видеа, с времетраене общо 9 часа, 9 pdf файла + бонус електронна книжка.

          Основи на ефективната дигитална рекама

          Партньори:

          Америка за България - партньори на StartupFactory

          Фондация „Америка за България“ е независима, неправителствена и неполитическа американска благотворителна фондация, която работи в партньорство с български организации за укрепване на частния сектор и демократичните институции в страната.

          Фондацията е плод на успеха на Българо- американския инвестиционен фонд (БАИФ), създаден през 1991 г. от Конгреса на САЩ с подкрепата на Американската агенция за международно развитие. За повече информация: us4bg.org.

          Startup Factory logo

          Startup Factory e организация с нестопанска цел, която работи за развитието на дигиталните и предприемачески умения на ученици, студенти и възрастни от Русе и за подобряване на предприемаческата екосистема в региона. Екипът организира обучения и тематични събития в три направления: ПРОГРАМИРАНЕДИЗАЙН и ПРЕДПРИЕМАЧЕСТВО. Популяризира активно възможностите, които предоставят децентрализираните технологии и БЛОКЧЕЙН и тяхното приложение в бизнеса.