fbpx

Чрез ефективна дигитална реклама можем да достигнем до точните хора в интернет и те да станат наши клиенти.

Дигиталната реклама не е само публикуване на реклами в Google Ads, Pinterest, Instagram или Facebook. Ефективната дигитална реклама използва онлайн инструменти за управление, анализ и подобряване на кампаниите.

Предстоящото ни обучение „Основи на ефективната дигитална реклама“, ще ви помогне да овладеете основните принципи в дигиталната реклама, да постигнете по-добри резултати и да спестите излишни разходи.

За кого е подходящ курсът по Дигитална реклама?

  • Кypcът e пoдxoдящ зa xopa, ĸoитo имaт caмo ocнoвни знания в областта на дигиталната peĸлaмa.
  • За всеки, който иска да продава или увеличи продажбите си онлайн.
  • Собственици на малък и среден бизнес, които искат средствата им за онлайн реклама да бъдат изразходвани ефективно и да носят резултат. 
  • Зa студенти или ученици, желаещи дa намерят работа в компании за дигитален маркетинг и реклама или да се занимават като фрилансъри в тази област.

Лектор в курса

Красимир Калинов – маркетинг специалист и графичен дизайнер с над 10 години опит в сферата на рекламната индустрия. Работил е за компании като FedEx Office, New Pinnacle Health Group, NAI Vegas Commercial Real Estate и др.

Красимир е прекарал 13 години в САЩ, където специализира в сферата на дигиталната реклама и маркетинг. Опитът придобит от работата в екип с едни от най-добрите специалисти в тази област, са незаменими в изграждането му като професионалист.

Портфолио графичен дизайн

Програма на обучението по Дигитална реклама

Лекция 1

  • Какво е SEM (Search Engine Marketing) – платена реклама онлайн

Какво е  SEM (Search Engine Marketing), по какво се различава от SEO и как се допълват.

  • Marketing/Sales Funnel – Маркетингова „фуния“

Какво означава това? Структура на маркетинговите „фунии“ и как да се възползваме от тях при изграждането на рекламна стратегия?

  • Целеви страници

Защо са ни необходими? Структура на успешната целева страница. Видове целеви страници в зависимост от функцията. Разглеждане на примерни страници. Роля на целевите страници при анализиране на ефективността на рекламната кампания и бюджета.

Практическо упражнение – дизайн на целева страница

Лекция 2: Google ads

Pay-per-click – основни понятия, ползи и структура.

Подготовка на кампанията – дефиниране на целите, дефиниране на целева група, създаване на цялостен план.

Запознаване с Google Ads – Създаване на акаунт, запознаване с интерфейса и основните елементи.

Проучване – подбиране на подходящи ключови думи и инструменти, които ще ни помогнат за това.

Видове ключови думи и как да ги използваме правилно (Тесен и широк спектър, фрази, негативни ключови думи).

Създаване на рекламна кампания – определяна на типа на рекламната кампания и дефиниране на целевата аудиторията. Определяне на бюджет. Добавяне на функционалност чрез Ad Extensions.

Анализ и мониторинг на резултатите от кампанията.

Оптимизиране на рекламната кампания – промяна на бюджета и ключовите думи.

Практическо упражнение – създаване на кампания в Google Ads. Подбор на тип и цел на кампанията, целева аудитория, ключови думи и създаване на рекламно каре.

Лекция 3: Facebook ads

Защо да рекламираме във Facebook?

Запознаване с Facebook Ads – терминология, създаване на Facebook Ads акаунт, структура, рекламни кампании с различно предназначение и целева група.

Създаване на рекламна кампания – определяна на целевата група, определяна на бюджет, структура и дизайн на рекламата.

Анализ на резултатите от кампанията – създаване на доклади, развиване и проследяване на ключови аспекти, от които зависи успеха.

Оптимизиране на рекламната кампания – съвети за създаване на успешна реклама, как да подберем подходящи визуални материали, запознаване с ограниченията за реклама във Facebook.  

Практическо упражнение – създаване на Facebook реклама. Дефиниране на тип и целева група. Създаване на рекламното каре, избор на фотография, текст на рекламата.

Лекция 4: Реклама в Instagram и Pinterest

Основни характеристики на рекламата в Instagram и Pinterest.

Правилно форматиране на материалите зa съответната платформа. Как да създадем привличащо вниманието съдържание.

Предимства и недостатъци на тези платформи.

Kой и как използва Instagram Pinterest – статистически профил на потребителите

Какво ДА рекламираме в Pinterest и какво НЕ.

Какво ДА рекламираме в Instagram и какво НЕ.

Създаване на рекламна кампания в Pinterest.

Създаване на рекламна кампания в Instagram.

Практическо упражнение – създаване на реклама в Instagram или Pinterest по избор. Тип и цел на рекламата. Съобразяване на изображенията според изискванията на съответната платформа.

График на провеждане и такса участие

Обучението се проведе в периода март-април 2021, а вие имате възможност да закупите видео записа. Ще получите 4 видеа, с времетраене общо 9 часа, както и 9 pdf файла, включващи презентациите и помощни материали + бонус електронна книжка.

Цена за запис на обучението 70 лв. Плащането става по удобен за вас начин след получаване на потвърдителен имейл.

За въпроси и повече информация: 0888 79 66 73.

Регистрирай се тук за запис

Разгледайте и предстоящия ни онлайн курс Започни развитието си като UI дизайнер. Начало: 15 май 2021г.

Лого Америка за България

Обучението е част от Програмата за развитие на дигиталните умения на Startup Factory. То се осъществава с финансовата подкрепа на Фондация „Америка за България“.

Вижте още от нашите обучения за развитие на дигиталните умения.

Startup Factory e сдружение в обществена полза, регистрирано в Русе. Екипът работи активно вече шеста година за развиване на ключови дигитални умения на ученици и възрастни в цялата страна. Подпомага предприемаческата екосистема в България с различни инициативи, обучения и менторство.

Сподели с приятели