Чрез ефективна дигитална реклама можем да достигнем до точните хора в интернет и те да станат наши клиенти.
Дигиталната реклама не е само публикуване на реклами в Google Ads, Pinterest, Instagram или Facebook. Ефективната дигитална реклама използва онлайн инструменти за управление, анализ и подобряване на кампаниите.
Предстоящото ни обучение „Основи на ефективната дигитална реклама“, ще ви помогне да овладеете основните принципи в дигиталната реклама, да постигнете по-добри резултати и да спестите излишни разходи.
За кого е подходящ курсът по Дигитална реклама?
- Кypcът e пoдxoдящ зa xopa, ĸoитo имaт caмo ocнoвни знания в областта на дигиталната peĸлaмa.
- За всеки, който иска да продава или увеличи продажбите си онлайн.
- Собственици на малък и среден бизнес, които искат средствата им за онлайн реклама да бъдат изразходвани ефективно и да носят резултат.
- Зa студенти или ученици, желаещи дa намерят работа в компании за дигитален маркетинг и реклама или да се занимават като фрилансъри в тази област.
Лектор в курса
Красимир Калинов – маркетинг специалист и графичен дизайнер с над 10 години опит в сферата на рекламната индустрия. Работил е за компании като FedEx Office, New Pinnacle Health Group, NAI Vegas Commercial Real Estate и др.
Красимир е прекарал 13 години в САЩ, където специализира в сферата на дигиталната реклама и маркетинг. Опитът придобит от работата в екип с едни от най-добрите специалисти в тази област, са незаменими в изграждането му като професионалист.
Програма на обучението по Дигитална реклама
Лекция 1
- Какво е SEM (Search Engine Marketing) – платена реклама онлайн
Какво е SEM (Search Engine Marketing), по какво се различава от SEO и как се допълват.
- Marketing/Sales Funnel – Маркетингова „фуния“
Какво означава това? Структура на маркетинговите „фунии“ и как да се възползваме от тях при изграждането на рекламна стратегия?
- Целеви страници
Защо са ни необходими? Структура на успешната целева страница. Видове целеви страници в зависимост от функцията. Разглеждане на примерни страници. Роля на целевите страници при анализиране на ефективността на рекламната кампания и бюджета.
Практическо упражнение – дизайн на целева страница
Лекция 2: Google ads
Pay-per-click – основни понятия, ползи и структура.
Подготовка на кампанията – дефиниране на целите, дефиниране на целева група, създаване на цялостен план.
Запознаване с Google Ads – Създаване на акаунт, запознаване с интерфейса и основните елементи.
Проучване – подбиране на подходящи ключови думи и инструменти, които ще ни помогнат за това.
Видове ключови думи и как да ги използваме правилно (Тесен и широк спектър, фрази, негативни ключови думи).
Създаване на рекламна кампания – определяна на типа на рекламната кампания и дефиниране на целевата аудиторията. Определяне на бюджет. Добавяне на функционалност чрез Ad Extensions.
Анализ и мониторинг на резултатите от кампанията.
Оптимизиране на рекламната кампания – промяна на бюджета и ключовите думи.
Практическо упражнение – създаване на кампания в Google Ads. Подбор на тип и цел на кампанията, целева аудитория, ключови думи и създаване на рекламно каре.
Лекция 3: Facebook ads
Защо да рекламираме във Facebook?
Запознаване с Facebook Ads – терминология, създаване на Facebook Ads акаунт, структура, рекламни кампании с различно предназначение и целева група.
Създаване на рекламна кампания – определяна на целевата група, определяна на бюджет, структура и дизайн на рекламата.
Анализ на резултатите от кампанията – създаване на доклади, развиване и проследяване на ключови аспекти, от които зависи успеха.
Оптимизиране на рекламната кампания – съвети за създаване на успешна реклама, как да подберем подходящи визуални материали, запознаване с ограниченията за реклама във Facebook.
Практическо упражнение – създаване на Facebook реклама. Дефиниране на тип и целева група. Създаване на рекламното каре, избор на фотография, текст на рекламата.
Лекция 4: Реклама в Instagram и Pinterest
Основни характеристики на рекламата в Instagram и Pinterest.
Правилно форматиране на материалите зa съответната платформа. Как да създадем привличащо вниманието съдържание.
Предимства и недостатъци на тези платформи.
Kой и как използва Instagram Pinterest – статистически профил на потребителите
Какво ДА рекламираме в Pinterest и какво НЕ.
Какво ДА рекламираме в Instagram и какво НЕ.
Създаване на рекламна кампания в Pinterest.
Създаване на рекламна кампания в Instagram.
Практическо упражнение – създаване на реклама в Instagram или Pinterest по избор. Тип и цел на рекламата. Съобразяване на изображенията според изискванията на съответната платформа.
Учи когато и където пожелаеш.
4 видеа, с времетраене общо 9 часа, 9 pdf файла + бонус електронна книжка.
Партньори:
Фондация „Америка за България“ е независима, неправителствена и неполитическа американска благотворителна фондация, която работи в партньорство с български организации за укрепване на частния сектор и демократичните институции в страната.
Фондацията е плод на успеха на Българо- американския инвестиционен фонд (БАИФ), създаден през 1991 г. от Конгреса на САЩ с подкрепата на Американската агенция за международно развитие. За повече информация: us4bg.org.
Startup Factory e организация с нестопанска цел, която работи за развитието на дигиталните и предприемачески умения на ученици, студенти и възрастни от Русе и за подобряване на предприемаческата екосистема в региона. Екипът организира обучения и тематични събития в три направления: ПРОГРАМИРАНЕ, ДИЗАЙН и ПРЕДПРИЕМАЧЕСТВО. Популяризира активно възможностите, които предоставят децентрализираните технологии и БЛОКЧЕЙН и тяхното приложение в бизнеса.