Маркетинг за НПО
стратегия, ползи и привличане на финансиране
20-часов интензивен онлайн курс
МАРКЕТИНГ за НПО
Обучението включва 5 лекции на живо в Zoom, по време на които участниците ще изградят маркетинговата стратегия на своята организацията и ще започнат да я използват за популяризиране на каузата си и за привличане на финансиране.
УСПЕШНО ЗАВЪРШИЛИТЕ УЧАСТНИЦИ
ще получат сертификат, регистриран на блокчейн.
ОНЛАЙН КУРСЪТ Е ПРЕДНАЗНАЧЕН
за представители на неправителствения сектор и всички граждански активни хора.
Предимство ще имат участниците от Русе, региона и по-малките населени места.
МАРКЕТИНГ ЗА НПО
График на провеждане:
9 декември
9:00 ч. – 12:30 ч.
13 декември
9:00 ч. – 12:00 ч.
14 декември
9:00 ч. – 13:00 ч.
21 декември
9:00 ч. – 14:00 ч.
22 декември
9:00 ч. – 13:30 ч.
Цена на курса:
150 лв
Само сега нашите партньори поемат 50% от таксата за участие.
75 лв
за общо 20 часа
ценно съдържание и обучение по доказана методология
БОНУС: специални отстъпки за изработка на сайт за НПО и кредити за безплатни услуги
МАРКЕТИНГ ЗА НПО
Теми на обучението:
1) Бързо въведение
2) Какво точно включва термина "Маркетинг"
Маркетинг от академична гледна точка;
Маркетинг като част от Продажби – или обратното?;
Дигитален маркетинг (Социални медии, Имейл Маркетинг, Уебсайт и SEO);
Офлайн маркетинг (Приятели и семейство, Събития, Плакати и флайъри, Брандиране, мърч (Merch);
3) Каква е разликата между НПО и други корпорации от гледна точка на Маркетинг?
Ресурси 1: НПО – минимален или никакъв бюджет срещу огромен бюджет.
Ресурси 2: Отделен екип или агенция срещу всички по малко или един човек.
Историята: Как се представят целите на едно НПО срещу мисията на бизнес
4) Създаване на Бранд
Brand Book – какво включва и защо е нужно.
Brand Identity – Как да се създаде, как да се управлява успешно
5) Спестяване на ресурси?
6) Защо ми е необходимо?
Маркетингът е как светът разбира за вас:
Word of Mouth; Digital (Видеа, Графики (снимки и постове), Статии, Livestreams); Offline; Event management; Brand Image – за света; Employer Image – за доброволци; Sponsorship / Financing.
7) Използване на Маркетинг за привличането на финансиране
Създаване на интерес и тагване в социалните медии
Sponsorship deck – какво да включите от маркетингова гледна точка
8) Създаване на Маркетингова Стратегия
SMART поставяне на цели; Каква ви е Мисията?;
Визия > Стратегически цели > Тактически цели > Оперативни цели и задачи;
И обратно: Оперативни цели и задачи > Такитечски цели > Стрататегически цели > Визия
Прилагане на стратегията; Осево завъртане на стратегията при нужда
9) Validated Learning = Валидиращи уроци – накратко как да се използва Lean StartUP в маркетинга на едно НПО
„Не си казвайте, че правенето на грешки е окей, защото сте се научили на нещо. Имайте хипотеза от начало, която ще тествате и ще знаете какво сте научили, ако не се получи, и какво сте научили, ако се получи.“
10) Заключение
Бързо преминаване по темите и отбелязване на важни точки
11) Въпроси и Отговори
За въпроси: 0888 79 66 73
МАРКЕТИНГ ЗА НПО
Лектор:
Ленард Аданов
Предприемач от дете, Ленард е изкарал първите си доходи не като другите деца, продавайки лимонада. Той е решил да заложи на по-необикновеното и е започнал да продава „интересни“ камъчета, които е намирал на пътя. От тогава е минало много време, но любовта към необикновеното е останала! От 15 годишен започва да печели награди от конкурси по бизнес, а от 16 годишен започва да преподава предприемачество на своите съученици. Същата година учителят му по бизнес го препоръчва на директора на училището за позицията Преподавател по предприемачество. Днес, след години натрупан опит и с успешна агенция за Видео Производство и Маркетингови услуги, Ленард се опитва да помага на хората с всичко, което прави. Още за Лео в профила му в LinkedIn.
МАРКЕТИНГ ЗА НПО
ОТЗИВИ ОТ УЧАСТНИЦИ:
МАРКЕТИНГ ЗА НПО
ПАРТНЬОРИ:
Фондация „Америка за България“ е независима, неправителствена и неполитическа американска благотворителна фондация, която работи в партньорство с български организации за укрепване на частния сектор и демократичните институции в страната.
Фондацията е плод на успеха на Българо- американския инвестиционен фонд (БАИФ), създаден през 1991 г. от Конгреса на САЩ с подкрепата на Американската агенция за международно развитие. За повече информация: us4bg.org.
Български център за нестопанско право (БЦНП) оказва подкрепа при изработването и прилагането на закони и политики с цел развитие на гражданското общество, гражданското участие и доброто управление в България. От 2001 г. до днес центърът работи усилено за създаването на устойчива правна среда за съществуването на нестопанския сектор.
БЦНП е основател на първата Къща на гражданските организации – споделено пространство за работа и сътрудничество между активни хора, стартиращи и развиващи се граждански организации. Къщата се намира в центъра на София на ул. „Христо Белчев“ 3, ет. 1.
МАРКЕТИНГ ЗА НПО
Организатори:
Startup Factory е неправителствена организация, регистрирана в Русе, която работи вече шеста година за подобряване на предприемаческата среда в региона и страната. Екипът организира обучения и тематични събития за развитие на дигитални умения на възрастни и ученици и помага при стратирането на техните онлайн проекти. От лятото на 2021 г. сдружението отвори вратите на КЪЩАТА НА ГРАЖДАНСКИТЕ ОРГАНИЗАЦИИ в Русе – местен хъб за генериране на гражданска енергия и позитивна промяна в крайдунавския град.
Търсиш работно пространство, контакти с интересни личности или участие в събития и обучения, които променят?
Къщата на гражданските организации в Русе е мястото, където ще намериш всичко под един покрив.