fbpx
Share

Курсът Основи на електронната търговия представлява подробен план за изграждане на онлайн бизнес, придружен с множество практически примери и упражнения. Подходящ е както за начинаещи, които нямат предишен опит в продажбите по интернет, така и за хора, които вече развиват своя онлaйн магазини или друг вид дигитален бизнес и се нуждаят от насоки.

Какво ще науча в курса Основи на електронната търговия?

Участниците в това обучение ще научат повече за това:

  • кои са основните модели на оналйн бизнес,
  • как се структурира един онлайн магазин,
  • какви са каналите за създаване на трафик към магазина,
  • как да рекламират по-добре своя бизнес,
  • какви са основните принципи на работа с платформи и партньорски организации.

Вижте отзиви от предишното обучение и кратко видео тук

Кой ще ни обучава?

Никола Илчев

Никола Илчев се занимава с предприемачество повече от 15 години, а в сферата на електронната търговия е вече повече от 10 години. През 2016 създава eCommerce Academy – една от водещите структури в страната, провеждащи обучения, семинари и конференции на тема онлайн търговци.

Никола Илчев има богат опит в собствени и чужди онлайн проекти, както и значително влияние в развитието на екосистемата на електронните търговци в България. Той активно разива и богат на съдържание YouTube канал с над 3700 последователи.

Обучението Основи на електронната търговия е плод на усилията за развитие на онлайн бизнеси, над 55 проведени семинара и конференции, както и многобройни срещи с експерти в сферата на eCommerce в страната и чужбина.

Форматът цели да даде базовите знания, които всеки онлайн предприемач трябва да притежава, за да има успешен бизнес.

Програма на курса Основи на електронната търговия

Седмица 1. Въведение в електронната търговия. 

Какво трябва да знаем преди да започнем; Основни принципи; Основни понятия и терминология; Видове продукти и услуги.

Основни бизнес модели за онлайн търговия. Търговия на стоки със склад; Безналична търговия (Дропшипинг).

Седмица 2. Търговията преди онлайн търговията

Как се продава без технически средства; Какво е нужно, за да можем да продаваме; Какво можем да продаваме;За какво да внимаваме когато продаваме онлайн

Канали за продажба в и извън Интернет. Търговски умения за нетърговци. Какво е търговско съобщение и правилно да направим търговско съобщение; На кого първо да продадем; Къде и кои са нашите клиенти; Защо те искат да купят точно от нас?

Седмица 3. Маркетинг. Идентичност на фирмата. Бранд. 

Какво е маркетинг; Как да изградим фирмена идентичност; Как да превърнем марката си в силен БРАНД и защо да го направим?

Готови ли сме за онлайн магазин? Защо ни е необходим електронен магазин; Видове платформи за изграждане на онлайн магазини; Колко струва да имаме такъв магазин?

Седмица 4. Как да накараме хората да посетят нашия онлайн магазин? 

Защо да го направят? Използване на познатите канали за продажба; Какво предимство ни дава собствения магазин; Кои са най-важните му елементи?

Седмица 5. Какво е оптимизация? 

Що е то SEO; Основни понятия в оптимизацията;Как да ги използваме?

Седмица 6. Как да мотивираме посетителите да купят от нас? 

Насоки как трябва да изглежда нашият магазин; Кое обичайно отблъсква посетителите ни;Кое ще им помогне да завършват поръчка?

Седмица 7. Клиентско обслужване и следпродажбено обслужване. 

Потвърждаване на поръчки и телефонни обаждания; Решаване на казуси и проблеми; Работа с външни доставчици и куриери.

Седмица 8. Маркетплейс платформи. 

Принцип на работа; Локални и международни платформи; Прилики и разлики. Коя е подходяща за нас?Правни и счетоводни аспекти на продажбите по интернет. Общи условия, условия за връщане и замяна, лични данни, приложимо право; Счетоводни въпроси.

Вижте отзиви от курса Основи на електронната търговия, проведен ноември-декември 2020:

Препоръчвам този курс на всички, които искат да получат основни познания и развитие в областта на електронната търговия. Информацията беше много полезна, достъпна и атрактивно поднесена. Благодаря на организаторите и на лектора за отзивчивостта и тяхната всеотдайност при провеждането на курса!

Доброслава Стоилова

Курсът беше изключително полезен за мен. Лекторът Никола Илчев ни запозна изключително достъпно, структурирано и разбирамо с огромна по обем информация. Най-ценното, е че това е практическа информация и неговия личен опит, което е изключително ценно и вдъхновяващо. Многото примери, литература, съвети и детайли, поднесени с лекота и чувство за хумор, бяха важни, полезни и интересни. Темата за електронната търговия от плашеща и тотално неясна се превърна в интересна и интригуваща, а това съвсем не го очаквах. Определвно се усещам стъпила върху ясна основа, сега предстои надграждане и предприемане на действия.

Гергана Атанасова

Още отзиви от предишното обучение и кратко видео тук

Кой може и трябва да се включи в курса? 

Собственици на бизнес, които искат да пренесат стоките или услугите си в дигиталното пространство или изпитват трудности в офлайн продажбите;

Хора, които имат предприемачески дух и търсят възможност да се развиват в сферата на продажбите от разстояние; 

Ученици и студенти, които се виждат като успешни онлайн търговци в следващите няколко години;

Всички, които имат желание да добавят нови знания, за да бъдат по-успешни в своите начинания.

График на провеждане и такса участие

Обучението е с продължителност от два месеца, 16 астрономически часа.

Начало: 23 януари 2021.

Занятията се провеждат на живо всяка събота от 9.30 до 11.30 ч, онлайн през Zoom.

Таксата за участие в курса Основи на електронната търговия е субсидирана от Фондация „Америка за България“.

Допълнително всеки участник дължи такса самоучастие в размер на 60 лв, която се заплаща по банков път след получаване на потвърдителен имейл.

Обучението приключи, потърси ни за следващото издание: 0888 79 66 73.

Лого Америка за България

Програмата за развитие на дигиталните умения на Startup Factory се осъществава с финансовата подкрепа на Фондация „Америка за България“.

Вижте още от нашите обучения за развитие на дигиталните умения.

Startup Factory e сдружение в обществена полза, работещо активно вече шеста година за развиване на ключови дигитални умения на ученици и възрастни, както и за подпомагане на предприемаческата екосистема в България.