
ИНТЕЗИВЕН УЪРКШОП
Как да използваме маркетинговия микс и избор на стратегии за сегментиране, таргетиране и позициониране
продажби и маркетинг
Маркетинг микс, сегментиране, таргетиране и позициониране в бизнеса – научете кои са основните инструменти при разработване на маркетингови и продажбени стратегии.
Какво ще ви е необходимо?
Време, пособия за водене на записки, желание за нови знания, инициативност и комуникативност
Какво ще получите?
Теоретични и практически знания и умения за прилагане на стратегиите в реална среда

14 януари 2023
10 до 17 часа
Основни инструменти и стратегии
Присъствен уъркшоп
40 лв
ПРОГРАМА
обучение
ПРОДАЖБИ и МАРКЕТИНГ
кога
14 януари (събота)
10 – 17 часа
къде
гр.Русе, ул. Цар Калоян 10, ет. 4
Какво ще включва обучението?
- Концепцията Маркетинг
- Инструмента Маркетингов микс
- Прилагане на микса на пазара, насочен към крайни потребители
- Прилагане на микса на пазара, насочен към компании
- Връзка между маркетинг и продажби
- Сегментиране на потребителски пазари
- Критерии за сегментиране на потребители
- Сегментиране на фирмени пазари
- Критерии за успешно сегментиране
- Таргетиране на отделни пазарни сегменти
- Позициониране и препозициониране на компанията
Научете как да използвате маркетинговия микс и да избирате стратегии за сегментиране, таргетиране и позициониране на вашата компания.
за кого е подходящо обучението
Ученици, студенти, фрийлансъри, стартиращи предприемачи и всеки с минимален опит в маркетинга и продажбите.
Как да се запишете?
За да се запишете в уъркшопа, кликнете ТУК или върху бутона „ЗАПИШИ СЕ“ и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, мястото ви ще бъде резервирано.
Лектор
Светослав Личев е консултант по Продажби и Маркетинг. Има над 15 години стаж в сферата. Работил е като търговски представител, регионален мениджър и акаунт мениджър в редица български компании.
В момента се занимава с ритейл, имоти и консултантска дейност чрез компанията си в Обединеното Кралство.
Бакалавър по Стратегически продажби и Управление на Маркетинга от Университета в Ковънтри; семестриално завършил Русенския Университет с модул Индустриален мениджмънт.
Организира и участва активно в бизнес събития в Нотингам.
Светослав ще допринася за развитието на младите хора в Русе и региона чрез тренинги, обучения и социални инициативи!
Цена за участие в уъркшоп
ПРОДАЖБИ и МАРКЕТИНГ
Разходите се покриват от нашите партньори,
като се дължи единствено такса самоучаствие в размер на:
40 лв
Какво още ще получите?
Допълнителна стойност
Ще имате възможност да задавате ВСЯКАКВИ въпроси в раздела за дискусии. Ще се забавлявате и ще си прекарате приятно в компанията на другите участници и на лектора.
сертификат
ОСИГУРЕНИ ОБЯД И КАФЕ ПАУЗИ
Защото всички знаем, че храната и кафето развихрят въображението, сме се погрижили и за това.
Бонус
Всички участници ще могат да се възползват от индивидуални консултации и менторство по проектите, по които са започнали работа по време на събитието.
Цена за УЧАСТИЕ В уъркшоп
ПРОДАЖБИ и МАРКЕТИНГ
Разходите се покриват от нашите партньори,
като се дължи единствено такса самоучаствие в размер на:
40 лв

Всички актуални обучения:
ПАРТНЬОРИ:

Фондация „Америка за България“ е независима, неправителствена и неполитическа американска благотворителна фондация, която работи в партньорство с български организации за укрепване на частния сектор и демократичните институции в страната.
Фондацията е плод на успеха на Българо- американския инвестиционен фонд (БАИФ), създаден през 1991 г. от Конгреса на САЩ с подкрепата на Американската агенция за международно развитие. За повече информация: us4bg.org.
ОРГАНИЗАТОРИ:

Startup Factory e организация с нестопанска цел, която работи за развитието на дигиталните и предприемачески умения на ученици, студенти и възрастни от Русе и за подобряване на предприемаческата екосистема в региона. Екипът организира обучения и тематични събития в три направления: ПРОГРАМИРАНЕ, ДИЗАЙН и ПРЕДПРИЕМАЧЕСТВО. Популяризира активно възможностите, които предоставят децентрализираните технологии и БЛОКЧЕЙН и тяхното приложение в бизнеса.