fbpx

През последните няколко седмици, много бизнеси бяха принудени да направят преоценка на начина, по който осъществяват ежедневната си дейност, и много от тях осъзнаха огромните възможности, които виртуалните решения могат да им предложат.

Без значение дали екипът работи дистанционно за първи път сега или бизнесът е създаден като отдалечен от самото му начало, виртуалните офиси позволяват на собствениците на фирми да имат достъп до същите услуги, предлагани от традиционното офис пространство, но при много по ниски разходи. Осигурява им адрес в бизнес сграда и офис пространство при необходимост за ползване, възможност за допълнителни административни услуги като виртуален асистент и достъп до общност, социални контакти и събития.

В резултат на това отдалечените компании са в състояние да бъдат по-рентабилни в своята дейност, като същевременно поддържат ефективността си.

Какво представлява всъщност виртуалния офис?

Виртуалният офис е услуга, която включва легитимен пощенски адрес, който можете да наемете, както и възможност да ползвате при нужда и други опции като наем на бюро или зала в споделено работно пространство.

Вижте още: Споделеното работно пространство – преимуществата, които ни убягват

Едно от безспорните предимства е гъвкавостта.

Например, фирма с персонал от пет души, всеки от които работи от вкъщи, може да се нуждае само от пощенски адрес и препращане на пощата по имейл, както и зала за среща веднъж месечно, докато друга компания може да се нуждае от бюро и зала за обучение всяка седмица, а също и други административни услуги и виртуален аститент. Всяка фирма заплаща индивидуален пакет, удобен за нея.

Основните услуги, които се предлагат:

  • Използване на пощенски адрес в бизнес сграда за получаване на писмена кореспонденция, с възможност за сканиране и препращане по имейл.
  • Достъп до бюро в напълно оборудвано споделено работно пространство, с високоскоростен интернет и включени консумативи.
  • Възможност за наемане при необходимост на зала за срещи или презентации, включително бяла дъска и мултимедия.
  • Допълнителни услуги като виртуален асистент, възможност за нетуъркинг, участие в тематични събития и други екстри.

В повечето случаи виртуалните офиси предоставят на бизнеса избор между тези услуги, като се изготвя индивидуален план, който съответства на нуждите. С нарастването им собствениците на фирми могат да добавят различни услуги, или да ги ползват, когато се наложи срещу допълнително заплащане, без дългосрочен ангажимент.

Какви са ползите от наемането на виртуален офис?

С нарастването на дистанционната работа и телекомуникациите, понякога при работа от вкъщи липсва усещането за легитимност и клиентите не могат толкова лесно да ви изпращат поща или да ви посещават за среща.

Виртуалните офиси обаче позволяват на професионалистите да не поддържат офис с всички съпътстващи разходи и отделено време, а да се възползват от такъв, който предоставя само необходимите услуги.

Някои от основните предимства включват:

  • Гъвкавост и максимална възможност за съобразяване с нуждите на конкретния бизнес, достъпни опции за всеки бизнес.
  • Спестяване на разходи за наемането и поддържането на офис, както и времето за обслужването му.
  • Позволява повече служители да работят за компанията от вкъщи, като осигурява легитимност пред клиентите и институциите, без броя на служителите да влияе върхи големината на офисното пространство.
  • Осигурява възможност за ползване на голям набор от допълнителни услуги само при необходимост, без дългосрочно ангажиране.

Вижте още: Startup Factory има за мисия да помага на хората с идеи да развият своя успешен дигитален бизнес

Екологичният избор на офис

Освен всичко изброено до сега, виртуалните офиси са по-екологичния избор – една от ценностите, които все повече собственици на бизнес изповядват. Ефективното използване на ресурсите осигуряна по-добро качество на живот и дългосрочно благосъстояние и все повече активни хора осъзнават необходимостта от насочване на усилията към зелената икономика.

Виртуалните офиси елиминират много от факторите на традиционните офиси, които са вредни за околната среда, като офис отпадъци, дългосрочно използване на енергия и замърсяване от ползването на транспорт.

В заключение

Ако обмисляте дали виртуалния офис е правилния избор за вашия бизнес, важно е да се запитате какво най-много ви трябва за специфичните ви нужди. Ако се нуждаете от достъп до пространство за събития или обучения, за да се срещате с клиентите или служителите си веднъж месечно или ви е нужен само официален бизнес адрес в центъра на града, на който да получавате пощата си и виртуалнен асистент, който да я обслужва, виртуалният офис ще се окаже чудесна възможност.

А ако желаете към това да добавите и достъп до общност и интересни събития, пишете ни: info@startupfactory.bg

Тъй като много хора свикнаха да работят от вкъщи, виртуалните офиси предлагат изключително гъвкави услуги, от които бизнесът може да се възползва, за оптимизиране на разходите и по-ефективно използване на ресурсите

–––

Startup Factory e споделено работно място и клуб по предприемачество в гр. Русе. Коуъркингът е първият, създаден извън столицата, и функционира вече 5-та година. Разположен в центъра на града в офис сграда на ул. „Цар Калоян“ №10 на 4 етаж с площ от 120 кв. м.

В нашето споделено работно пространство ще намерите не само подходящи условия за работа, но и хора споделящи общи интереси и ценности.

Startup Factory e център за развитие на ИТ общността и предприемаческата екосистема, с фокус върху новите децентрализирани технологии. 

Потърсете ни: 0888 79 66 73 или ни пишете на info@startupfactory.bg.