През последните години, много бизнеси бяха принудени да направят преоценка на начина, по който осъществяват ежедневната си дейност. И много от тях осъзнаха огромните възможности, които съвременните решения могат да им предложат. Именно това е алтернативата виртуален офис асистент.
Без значение дали екипът работи дистанционно за първи път сега или бизнесът е създаден като отдалечен от самото му начало. Добре организираният виртуален офис позволява на собствениците на фирми да имат достъп до същите услуги, предлагани от традиционното офис пространство. Но при много по ниски разходи. В допълнение се открива отлична възможност за ползване на административни услуги като виртуален асистент и дигитален маркетолог, които да помагат отдалечено за множество дейности в онлайн пространството.
В резултат на това отдалечените компании са в състояние да бъдат по-рентабилни в своята дейност, като същевременно поддържат ефективността си.
Едно от безспорните предимства на ползването на виртуален асистент е гъвкавостта.
Например, компаниите не е нужно да поддържат човек на трудов договор, за да върши рутинни дейности като поддържане на социални канали, комуникация по имейл с клиенти и създаване на визуално съдържание за дигиталните канали. Всичко това може да върши външен специалист, срещу заплащане на твърда месечна ставка или на база изработени часове.
Основните услуги, които се предлагат от виртуалните асистенти:
- Обслужване на клиенти по имейл, изготвяне на оферти, преговори и подготвяне на договори
- Комуникация с доставчици, партньори, държавни институции и банки
- Пазарен анализ и проучвания, изготвяне на справки, таблици и презентации
- Поддържане на профили в социалните мрежи – създаване на страница, качване на съдържание, реклами
- Изготвяне на документи, проекти и тръжна документация
- Поддържане и актуализиране на WordPress сайт, създаване на съдържание, блог постове
- Организиране на събития, срещи, пътувания
- Обработка на счетоводни документи, фактуриране, подаване на месечни декларации, банкиране и подреждане на архив.
- ТРЗ дейности и организиране обучения на персонала
Нуждаете се от друга услуга? Попитайте ни за нея: info@startupfactory.bg
Какви са ползите от наемането на виртуален асистент?
- Отпадат разходите за осигуровки, болнични и отпуски, както и обработката на документация, свързана с това;
- Не е необходимо работно място и офис техника – компютър, телефон – виртуалният асистент използва свои;
- Работи се с професионалист, с индивидуален подход и отлично качество на изпълнение на задачите;
- Услугата се използа само при нужда, което позволява оптимизиране на бюджета.
Вижте още: Startup Factory има за мисия да помага на хората с идеи да развият своя успешен дигитален бизнес
Екологичният избор
Освен всичко изброено до сега, виртуалните асистенти са по-екологичния избор – една от ценностите, които все повече собственици на бизнес изповядват. Ефективното използване на ресурсите осигурява по-добро качество на живот и дългосрочно благосъстояние. Все повече активни хора осъзнават необходимостта от насочване на усилията към зелената икономика.
Startup Factory e център за развитие на ИТ общността и предприемаческата екосистема, с фокус върху новите технологии. Ще ви помогнем да развиете дигиталното си присъствие и да качите бизнеса си на следващо ниво – това в онлайн пространството.
Потърсете ни: 0888 79 66 73 или ни пишете на info@startupfactory.bg.
НАДГРАДете КВАЛИФИКАЦИЯТА СИ с видео курсовете на startup factory
РАЗВИЙТЕ ДИГИТАЛНИТЕ СИ И ПРЕДПРИЕМАЧЕСКИ УМЕНИЯ.
УЧЕТЕ КЪДЕТО И КОГАТО ПОЖЕЛАЕТЕ ОТ ТУК 👉 classes.startupfactory.bg
Startup Factory e организация с идеална цел, което работи от 2015 година за развитието на дигиталните и предприемачески умения на младежи и възрастни от Русе и за подобряване на предприемаческата екосистема в България. През 2022 г. организацията създаде платформа с видео обучения, записи от уебинари и много безплатни ресурси в помощ на всеки, който желае да повишава квалификацията си самостоятелно откъдето и когато пожелае.
How much do your virtual office services cost?
CAn I use it for company registration?
Коментар: *Hello Inna, Yes, we can assist you with company registration in Bulgaria. Please send us more information per email and we will send you our offer. Thank you!