Уебинарът се проведе на 2 декември, 2021 г. Вижте по-долу записа.
Инфлуенсърите имат силно присъствие онлайн и в социалните мрежи и могат да повлияят на мненето и решенията за покупка на голяма група хора. Те публикуват съдържание, което ангажира тяхната аудитория и увеличава последователите им.
Преди Instagram и Facebook, журналистите бяха единствените, които имаха достъп до новите продукти, до бляскавите събития на брандовете и до възможността да формират мнението на публиката. Сега, когато всеки от нас има своя медия – профил в социалните мрежи, това вече не е така.
Без значение в коя индустрия, пазар или аудитория се намирате, работата с инфлуенсъри може да бъде много полезна за вашия бранд, но ако искате да имате ползотворно партньорство, трябва да следвате някои правила. А кои са те вижте в записа на уебинара с инфлуенсъра на пълен работен ден Radostna MAMA.
Лектор
Радостина Христова – мама блогър и инфлуенсър
Темите на онлайн събитието включват:
- Какво и кой е инфлуенсър
- Видове инфлусъри и комуникационни канали
- Как да изберем инфлуенсъри за нуждите на нашия бизнес
- Как да се свържем с тях
- Брифиране и поставяне на условия за работа
- Първи публикации и ангажирани в процеса хора
- Резултати, статистики и анализ
- Следващо планиране
- Избор на нови и задачи към предишни успешни инфлуенсъри
- Интеграция с други маркетингови активности
За лектора:
Радостина Христова е мама блогър и инфлуенсър на пълен работен ден под името Радостна мама.
Основните теми в комуникацията й са радостта от майчинството, кариерно развитие на майките и вдъхновение за по-щастливи дни в семейна среда и тържества.
Последните две години консултира малки бълагарски брандове за работа с инфлуенсъри в различни социални мрежи.
Работила е с клиенти като: BILLA, Fibank, HBO Bulgaria, Sofia Ring Mall, Storytel и много други.
Подкрепя неправителствени организации в помощ на недоносени бебета, изоставени и деца с увреждания, настанени в специални центрове. Образователни и младежки организации.
Още за Радостина на сайта Radostna MAMA и в социалните мрежи Instagram, Facebook, LinkedIn.
Предстоящи присъствени обучения в Русе
Обученията се осъществяват по проект „Развитие на дигитални и предприемачески умения в Русе и региона“ с финансовата подкрепа на Фондация „Америка за България“.
Организатори

Фондация „Америка за България“ е независима, неправителствена и неполитическа американска благотворителна фондация, която работи в партньорство с български организации за укрепване на частния сектор и демократичните институции в страната.
Фондацията е плод на успеха на Българо- американския инвестиционен фонд (БАИФ), създаден през 1991 г. от Конгреса на САЩ с подкрепата на Американската агенция за международно развитие. За повече информация: us4bg.org.

Startup Factory e организация с нестопанска цел, която работи вече шеста година за развитието на дигиталните и предприемачески умения на ученици, студенти и възрастни от Русе и за подобряване на предприемаческата екосистема в региона. Екипът организира обучения и тематични събития в три направления: ПРОГРАМИРАНЕ, ДИЗАЙН и ПРЕДПРИЕМАЧЕСТВО. Популяризира активно възможностите, които предоставят децентрализираните технологии и БЛОКЧЕЙН и тяхното приложение в бизнеса.