fbpx

Целта на курса е да запознае учениците със съвременните технологии за създаване на игри. Той е насочен изцяло към младежи, които не са имали досег до тези технологии, но желаят да научат повече за гейминг индустрията и сами да започнат да създават 3D обекти и персонажи.

Учебният план е разделен на теортична и практична част.

Теоретичен план:
1. Запознаване с различните сфери на работа в индустрията на компютърно генерираните изображения – CGI (computer-generated imagery)
2. Запознаване с различните длъжности на един CG Artist.
3. Запознаване с най-новите технологии, използвани от водещите компании в индустрията.
4. Обучение на гост лектори:

  • Диан Дончев – Environment Artist, специалист в сферата на UI/UX Design.
  • Стефан Стефанов – Gameplay Programmer. Той ще обърне внимание на програмирането и изкуствения интелект в съвременните игри.
  • Калоян Каламов – Character Artist, лектор по темата как се създават 3D персонажи.

Практична част:
1. Създаване на 3D обект по желание на учениците.

2. Текстуриране на 3D обект. 

3. Рендиране на 3D обект.

Технологиите, които използваме:


1. 3Ds Max 2019
2. Adobe Substance Painter 2019.2.2
3. Adobe Photoshop
4. Marmoset Toolbag 3

Курсът е с продължителност от 20 астрономически часа и ще се провежда два пъти по 2 часа седмично.

Начало: 3 декември, вторник, от 18:00 ч

Занятията са планирани за вторник от 18:00 до 20:00 ч и неделя от 16:00 до 18:00 ч с почивка по време на Коледните и Новогодишни празници.

Цена: 140 лв

Необходимо е участниците да носят собствен лаптоп, на който ще работят. 

За записване, следвайте линка тук.

Въпроси на телефон 0888 79 66 73.

Мястото на провеждане на курса е споделеното работно пространство на Startup Factory – гр. Русе, ул. Цар Калоян 10, ет. 4. 

За лектора: 

Николай Маринов работи като Junior 3D Environment Artist  и междувременно изучава „Компютърни системи и технологии“ към Русенски университет „Ангел Кънчев“. Занимава се CGI от 5 години, като последните две професионално към различни софтуерни компании. Заедно със своя екип са разработили различни приложения за Virtual Reality, Real estate  и игри.
Николай и неговият екип печелят регионалното състезание „NASA Space Apps Challenge“ две поредни години, 2018 и 2019, с което си осигуряват и участие на световните финали. Състезанието през 2019 г. те печелят с проекта inFrames.
Николай Маринов наскоро даде интервю в едно от най-големите американски списания за CGI и Game Development – 80 Level“.
Линк към портфолито на лектора може да намерите тук.

––––

След успешната организация на първите хакатони и безплатни курсове по програмиране в Русе, Сдружение Стартъп Фектъри превръща в свой приоритет ранното развитие на дигитални и технически умения на ученици. Целта ни е да направим информационните технологии достъпни и атрактивни за деца и юноши, като им предоставим първоначалните насоки и ресурси. След това ще бъдем до тях и ще ги подкрепяме в усилията им да станат успешни млади хора с дигитални професии – дизайнери, програмисти, онлайн маркетинг експерти, мениджъри на проекти и всичко друго, което си изберат.

Вече имаме първите успешни истории на завършили ученици, които започнаха работа в ИТ компании на начално ниво. Николай Маринов е един от тях.