fbpx
Share

Целта на курса е да запознае учениците със съвременните технологии за създаване на игри. Той е насочен изцяло към младежи, които не са имали досег до тези технологии, но желаят да научат повече за гейминг индустрията и сами да започнат да създават 3D обекти и персонажи.

Лектор: Николай Маринов 

Учебният план е разделен на теортична и практична част.

Теоретичен план:
1. Запознаване с различните сфери на работа в индустрията на компютърно генерираните изображения – CGI (computer-generated imagery)
2. Запознаване с различните длъжности на един CG Artist.
3. Запознаване с най-новите технологии, използвани от водещите компании в индустрията.
4. Обучение на гост лектори:

  • Диан Дончев – Environment Artist, специалист в сферата на UI/UX Design.
  • Стефан Стефанов – Gameplay Programmer. Той ще обърне внимание на програмирането и изкуствения интелект в съвременните игри.
  • Калоян Каламов – Character Artist, лектор по темата как се създават 3D персонажи.

Практична част:
1. Създаване на 3D обект по желание на учениците.

2. Текстуриране на 3D обект. 

3. Рендиране на 3D обект.

Технологиите, които използваме:


1. 3Ds Max 2019
2. Adobe Substance Painter 2019.2.2
3. Adobe Photoshop
4. Marmoset Toolbag 3

Курсът е с продължителност от 20 астрономически часа.

За записване за следващото издание на курса през лятото на 2020г оставете имейла си тук.

Въпроси на телефон 0888 79 66 73.

Мястото на провеждане на курса е споделеното работно пространство на Startup Factory – гр. Русе, ул. Цар Калоян 10, ет. 4. 

За лектора: 

Николай Маринов работи като Junior 3D Environment Artist  и междувременно изучава „Компютърни системи и технологии“ към Русенски университет „Ангел Кънчев“. Занимава се CGI от 5 години, като последните две професионално към различни софтуерни компании. Заедно със своя екип са разработили различни приложения за Virtual Reality, Real estate  и игри.
Интервю на Николай Маринов за Стартъп Фектъри може да прочетете тук.
Николай и неговият екип печелят регионалното състезание „NASA Space Apps Challenge“ две поредни години, 2018 и 2019, с което си осигуряват и участие на световните финали. Състезанието през 2019 г. те печелят с проекта inFrames.
Николай Маринов наскоро даде интервю в едно от най-големите американски списания за CGI и Game Development – 80 Level“.
Линк към портфолито на лектора може да намерите тук.

––––

След успешната организация на първите хакатони и безплатни курсове по програмиране в Русе, Сдружение Стартъп Фектъри превръща в свой приоритет ранното развитие на дигитални и технически умения на ученици. Целта ни е да направим информационните технологии достъпни и атрактивни за деца и юноши, като им предоставим първоначалните насоки и ресурси. След това ще бъдем до тях и ще ги подкрепяме в усилията им да станат успешни млади хора с дигитални професии – дизайнери, програмисти, онлайн маркетинг експерти, мениджъри на проекти и всичко друго, което си изберат.

Вече имаме първите успешни истории на завършили ученици, които започнаха работа в ИТ компании на начално ниво. Николай Маринов е един от тях.